Řídící jednotka RX1 EVO BASIC, GET (kit ECU+přepínač MAP)

Řídící jednotka RX1 EVO BASIC, GET (kit ECU+přepínač MAP)
Doprava zdarma
23 845 Kč 19 706,6 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v Jaroměřina dotazPřepravní společností:na dotaz
VýrobceGETKód0100393

RX1 EVO je řídící jednotka pro 4-taktní motory, řídící jednotka světového šampiona MXGP 2015. Perfektní mix technologie a flexibility. Jednotka je laditelná přes mobilní aplikaci, ve které nabízí i kompletní diagnostiku. Ladění je omezené mantinely tak, aby nemohlo dojít k poškození motocyklu a kdykoliv se jde vrátit do defaultního nastavení mapy. Mapy výborně fugují se závodnímy výfuky a vzduchovými filtry, ladění map slouží pro jemné donastavení podle daného jezdce a jeho potřeb. Ladění přes mobilní aplikaci je maximálně "user friendly" a zvládne ho i laik.

V případě kompletního ladění motorcyklu profesionály je k dispozici PC program MAYA, se kterým je jednotka kompletně nastavitelná do nejjemnějších detailů.

Vlastnosti a výhody:

  • laditelná přes mobilní aplikaci
  • plug&play instalace
  • LC-GPA přepínač součástí kitu
  • Wifi-Com součástí kitu
  • přepínač map na řídítka součástí kitu
  • 2 laditelné mapy vyvinuté v GET R&D, závodním oddělení firmy ATHENA
  • Mapa 1 - Racing
  • Mapa 2 - Racing pro GPA kontrolu trakce (příslušenství)
  • V případě pužití profesionálními závodnímy týmy je jednotka plně programovatelná přes PC program MAYA.

Laditelné jednotky GET používají jezdci závodních týmů MXGP:

MONSTER ENERGY YAMAHA FAKTORY MXGP - Jeremy Van Horebeek, Romain Febvre

GEBBEN VAN VENROOY KAWASAKI RACING - Alesandro Lupino, Maxime Desprey

WILVO YAMAHA OFFICIAL MXGP TEAM - Arnaud Tonus, Jeremy Seewer, Shaun Simpson

STANDING CONSTRUCTION KTM TEAM - Kevin Strijbos, Valentin Guillod

... a mnoho dalších: http://www.getdata.it/team_partner.php?lang=eng

VýrobceGET

KUPUJETE SVOJE PRVÍ BOTY A NEVÍTE JAKÉ?

Tak jako oblečení i motocyklová obuv spadá pod kategorie motocyklů a různě se přelévá z turistiky do sportu a ze sportu do městského stylu. Důležitá na obuvi je pevná podrážka odolávající oleji a benzínu. Pevná a odolná podrážka vám pomůže ve chvíli, kdy potřebujete ustát motocykl, a není nic horšího, než bruslení na benzínové pumpě s hladkou podrážkou. Zpevněný kotník, špička a pata je samozřejmostí stejně jako chránič holeně. Jiná je výška bot pro motokros, silniční sport/turistiku a město. Vždy je dobré při nákupu obuvi vzít sebou nejčastěji používané motocyklové kalhoty, abyste vyzkoušeli, zda délka či šířka nohavic vyhovuje botám. Je potřeba myslet na to, že sportovní kožené kalhoty vkládáte do bot a musí tedy být v botách dostatek místa i pro konec chrániče holeně. Stejně jako je tomu u motokrosových bot. U sportovně/cestovně/turistických bot a bot určených na běžné ježdění nebo do města tento problém odpadá, protože jsou buď nízké, nebo se kalhoty přetahují přes obuv. Jak vybrat velikost obuvi také není nic nového, ale je třeba si uvědomit, že bota se rozšlápne. Motocyklová obuv má zpevněnou patu i špičku a mnohdy jsou tyto části z plastu a tak bota na délku nepovolí, ale roztáhne se spíše do šířky a povolí v nártu. Velká bota bude nepohodlná při manipulaci s motocyklem na místě, bude dělat neplechu i při jízděa řazění a odvděčí se vám rozedřenými puchýři na patách. Jako u oblečení sportovní obuv je těsná, velice pevná, lehká a ventilovaná. Turistická obuv je sice těžší, ale většinou nepromokavá a pohodlnější. Takzvaná městská je hlavně stylová, ale i praktická pro jízdu a chůzi.


STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH BOT PODLE DRUHU MOTORKY

Silniční, sportovní - široké spektrum od velmi tvrdých supersportovních bot s chrániči a slidery až po měkké sportovně, cestovně, turistické. Hodí se spíše na závody nebo na silniční supersporty. 

Sportovně, cestovně, turistické - boty pro silniční ježdění s hladkou podrážkou většinou bez sliderů, ve které se zároveň velmi dobře chodí. Možné používat i na cestovních endurech, chopperech.

Cestovní (adventure) – boty na velká cestovní endura s hrubou podrážkou a nejčastěji se zapínáním s přezkami. Většinou se používají spíše do terénu. Bežně při cestování na silnici se používají sportovně, turistické boty.

Skútr, Volný čas - používají se Sportovně, turistické v kotníkovém nízkém provedení nebo také ty které vypadají jako tenisky, ale mají zpevněné špičky a patu. Jsou vhodné na skútry nebo pro krátké přejezdy i do auta.

Motokros, Enduro, Supermoto, ATV (čtyřkolky) - tvrdé terénní ochráněné pevné boty. (v dražším provedení kloubové)

 

VELIKOST BOT

Univerzální tabulka velikostí bohužel neexistuje, přibližná tabulka viz níže. Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiný tvar, šířku a délku boty, dokonce někdy i od jednoho výrobce se to liší u každého modelu, někdy je rozdíl i o jednu či dvě velikosti.

Pokud si obuv objednáváte přes eshop, doporučujeme připojit poznámku s délkou chodidla.

Tím minimalizujete možný omyl a vyhnete se zdlouhavému vyměňování zakoupené obuvi.

 

PopisJak správně vybrat boty
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše