MINO nerezový přední brzdový kotouč zubatý 260mm KTM/HUSABERG/ HUSGVARNA

MINO nerezový přední brzdový kotouč zubatý 260mm KTM/HUSABERG/ HUSGVARNA
Ihned k odběru
1 490 Kč 1 231,4 Kč bez DPH
Skladem na prodejně 5 ks
Osobně v JaroměřizítraPřepravní společností:pozítří
VýrobceMINOKód0174118

- atraktivní design, závody prověřená kvalita a konkurenceschopné ceny dělají perfektní náhradu OEM

- vyrobeny ze speciální tvrzené nízkouhlíkové nerezové oceli pro optimální odolnost a maximální brzdnou sílu

- konstrukce zajišťuje maximální rozptyl tepla, zatímco pečlivě umístěné chladicí štěrbiny zajišťují optimální čištění brzdových destiček za všech podmínek

- navrženo a zkonstruováno společností Moto-Master, aby splňovalo požadavky moderního motokrosového a enduro závodů (stejný kotouč z jedné firmy jako řada Motomaster NITRO).

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
KTM 56509060700
KTM 54809060100
KTM 77309060000
KTM 79009060000
Husqvarna 77309060000
Husqvarna 79009060000
Husqvarna 25009060000
Husaberg 54809060100
Husaberg 77309060000

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

VýrobceMINO

KUPUJETE SVOJE PRVÍ BOTY A NEVÍTE JAKÉ?

Tak jako oblečení i motocyklová obuv spadá pod kategorie motocyklů a různě se přelévá z turistiky do sportu a ze sportu do městského stylu. Důležitá na obuvi je pevná podrážka odolávající oleji a benzínu. Pevná a odolná podrážka vám pomůže ve chvíli, kdy potřebujete ustát motocykl, a není nic horšího, než bruslení na benzínové pumpě s hladkou podrážkou. Zpevněný kotník, špička a pata je samozřejmostí stejně jako chránič holeně. Jiná je výška bot pro motokros, silniční sport/turistiku a město. Vždy je dobré při nákupu obuvi vzít sebou nejčastěji používané motocyklové kalhoty, abyste vyzkoušeli, zda délka či šířka nohavic vyhovuje botám. Je potřeba myslet na to, že sportovní kožené kalhoty vkládáte do bot a musí tedy být v botách dostatek místa i pro konec chrániče holeně. Stejně jako je tomu u motokrosových bot. U sportovně/cestovně/turistických bot a bot určených na běžné ježdění nebo do města tento problém odpadá, protože jsou buď nízké, nebo se kalhoty přetahují přes obuv. Jak vybrat velikost obuvi také není nic nového, ale je třeba si uvědomit, že bota se rozšlápne. Motocyklová obuv má zpevněnou patu i špičku a mnohdy jsou tyto části z plastu a tak bota na délku nepovolí, ale roztáhne se spíše do šířky a povolí v nártu. Velká bota bude nepohodlná při manipulaci s motocyklem na místě, bude dělat neplechu i při jízděa řazění a odvděčí se vám rozedřenými puchýři na patách. Jako u oblečení sportovní obuv je těsná, velice pevná, lehká a ventilovaná. Turistická obuv je sice těžší, ale většinou nepromokavá a pohodlnější. Takzvaná městská je hlavně stylová, ale i praktická pro jízdu a chůzi.


STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH BOT PODLE DRUHU MOTORKY

Silniční, sportovní - široké spektrum od velmi tvrdých supersportovních bot s chrániči a slidery až po měkké sportovně, cestovně, turistické. Hodí se spíše na závody nebo na silniční supersporty. 

Sportovně, cestovně, turistické - boty pro silniční ježdění s hladkou podrážkou většinou bez sliderů, ve které se zároveň velmi dobře chodí. Možné používat i na cestovních endurech, chopperech.

Cestovní (adventure) – boty na velká cestovní endura s hrubou podrážkou a nejčastěji se zapínáním s přezkami. Většinou se používají spíše do terénu. Bežně při cestování na silnici se používají sportovně, turistické boty.

Skútr, Volný čas - používají se Sportovně, turistické v kotníkovém nízkém provedení nebo také ty které vypadají jako tenisky, ale mají zpevněné špičky a patu. Jsou vhodné na skútry nebo pro krátké přejezdy i do auta.

Motokros, Enduro, Supermoto, ATV (čtyřkolky) - tvrdé terénní ochráněné pevné boty. (v dražším provedení kloubové)

 

VELIKOST BOT

Univerzální tabulka velikostí bohužel neexistuje, přibližná tabulka viz níže. Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiný tvar, šířku a délku boty, dokonce někdy i od jednoho výrobce se to liší u každého modelu, někdy je rozdíl i o jednu či dvě velikosti.

Pokud si obuv objednáváte přes eshop, doporučujeme připojit poznámku s délkou chodidla.

Tím minimalizujete možný omyl a vyhnete se zdlouhavému vyměňování zakoupené obuvi.

 

PopisJak správně vybrat boty
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše