Meguiar's PRO Hybrid Ceramic Sealant - tekutý, profesionální, hybridní keramický sealant, 473 ml

Meguiar's PRO Hybrid Ceramic Sealant - tekutý, profesionální, hybridní keramický sealant, 473 ml
1 010 Kč 834,7 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v Jaroměřina dotazPřepravní společností:na dotaz
VýrobceMEGUIARSKód0136812

Hledáte snadno použitelný profesionální produkt pro ochranu laku i dalších typů povrchů s nejmodernější, sofistikovanou technologií, která poskytuje nejmodernější druh ochrany?

Díky zcela nové, pokročilé hybridní technologii SiO2 získáte výhody keramické ochrany, která perfektně chrání lak, a přitom je stejně snadné ji aplikovat jako běžný tekutý vosk! Tato pokročilá receptura, navržená pro ruční i strojní aplikaci pomocí orbitální leštičky, vytváří kluzkou, ochrannou vrstvu s extrémním korálkováním a odpuzováním vody! Tento unikátní produkt byl stvořen zcela od základů s důrazem na kvalitu a trvanlivost ochrany, spolu s extrémním odpuzováním vody, posílením a prohloubením lesku laku i jeho hladkosti. Lze jej bez obav aplikovat na celé vozidlo a až poté stírat. Delší čas, po který jej případně ponecháte na laku, nikterak negativně neovlivní jeho stírání nebo výkonnost. Ani po zaschnutí nebělá, a proto nezanechává bílé skvrny na plastech a gumových lištách. Lze jej dokonce použít také na plasty a leštěné kovy nebo jako poslední, horní vrstvu přes Váš oblíbený tradiční vosk!

Pro posílení ochrany perfektně slouží Meguiar's PRO Hybrid Ceramic Bead Booster. Užívejte si hybridní keramickou ochranu laku, která překoná všechny tradiční vosky!
Meguiar's PRO Hybrid Ceramic Sealant je vhodný na všechny typy povrchů! Usnadňuje mytí i údržbu, protože nečistoty na povrchu neulpívají tak snadno! Perfektně a dlouhodobě chrání:

  • Lak
  • Kola
  • Plastové i gumové lišty
  • Leštěné kovy
  • Světla a další povrchy!

Účinná ochrana před:

  • UV zářením
  • Kyselým deštěm
  • Silničními i ostatními nečistotami
  • Oxidací a dalšími nepříznivými vlivy, které mohou uškodit laku vašeho vozu!

Sofistikované, hybridní keramické složení využívá výhody a snadnost aplikace běžných tekutých vosků, a přitom posouvá ochranu a odpuzování vody a nečistot na zcela novou úroveň.

  • POKROČILÁ SIO2 TECHNOLOGIE: Hybridní keramický SiO2 sealant je v současnosti tím nejodolnější profesionálním sealantem!
  • CHRÁNÍ LAK I OCHRANNÉ FÓLIE: Fantastický lesk, hladkost a odpuzování vody na laku i ochranných fóliích.
  • VODA KORÁLKUJE A STÉKÁ PRYČ: Poskytuje extrémní korálkování a odpuzování vody!
  • SNADNÉ POUŽITÍ: Tak jednoduché, jako běžný tekutý vosk! Navíc jej můžete aplikovat i na přímém slunci.
  • ŽÁDNÉ BÍLÉ STOPY: Nezanechává žádné bílé stopy na plastových a gumových lištách a těsněních!

Pro mytí doporučujeme používat šampony bez voskových příměsí.

Při mytí autošamponem s obsahem vosku můžete hybridní keramický sealant na autě dočasně překrýt voskem obsaženým v šamponu. Tyto příměsi mají nižší hydrofobitu, a tak překrytí hybridního keramického sealantu těmito příměsemi může vést k dočasnému snížení hydrofobity. Po čase, když voskové příměsi dodané autošamponem opět vyprchají, je znovu odhalen hybridní keramický sealant, který má vyšší hydrofobitu, a tento efekt se opět maximalizuje. Kvalitu ani vlastnosti hybridní keramické ochrany tento jev však nikterak nesnižuje. Pokud se chcete dočasnému snížení hydrofobity vlivem překrytí hybridního keramického vosku běžnými vosky vyhnout, doporučujeme používat pro mytí autošampon bez voskových příměsí, například náš Gold Class Shampoo & Conditioner nebo profesionální Shampoo Plus. Tyto šampony neobsahují příměsi, které by dočasně překryly hybridní keramický sealant, a zachovají tak jeho hydrofobitu trvale na maximální úrovni.

Postup aplikace - ručně:

  • Pracujte na karoserii, která je ve stínu a chladná na dotek.
  • Dobře protřepejte.
  • Na pěnový aplikátor naneste malé množství produktu o velikosti korunové mince a vetřete je zcela do aplikátoru, aby se jeho povrch navlhčil.
  • Následně přidejte kapku o velikosti pecky z třešně a aplikujte na povrch.
  • Pracujte krouživými pohyby a zcela bez tlaku nechte aplikátor klouzet po povrchu.
  • Naneste velmi tenký matný film, viditelný proti světlu.
  • Hybridní keramický sealant přidávejte po 1-2 kapkách velikosti pecky z třešně pouze v případě potřeby - pokud aplikátorem nenanášíte dostatečnou, tenkou vrstvu sealantu jako na začátku práce.
  • Větší vrstva hybridního keramického sealantu nezvyšuje ochranu! Pokud použijete sealantu zbytečně mnoho, bude obtížnější jej setřít a dříve balení spotřebujete!
  • Sealant nechte na povrchu zaschnout alespoň po dobu 2-5 minut (v závislosti na okolních podmínkách, ve kterých pracujete - teplota, vlhkost vzduchu).
  • Po zaschnutí sealant lehce setřete mikrovláknovou utěrkou X1801 Meguiar's Finishing Towel, X2010 Meguiar's Supreme Shine Microfiber Towel nebo E101 Meguiar's Ultimate Microfiber Towel.
  • Maximálního vyzrání ochrany je dosaženo po 24 hodinách. Během této doby doporučujeme nevystavovat ošetřené povrchy vodě (např. mytí či déšť).
  • Pozn.: Pokud se ihned po aplikaci objeví lehké šmouhy nebo mlha, nemějte obavy a ponechte produkt přilnout k laku nebo předcházejícím ochranám laku a posílit lesk a ochranu po dobu přibližně 15 minut.

Postup aplikace - strojně:

  • Pracujte na karoserii, která je ve stínu a chladná na dotek.
  • Dobře protřepejte.
  • Použijte černý pěnový kotouč (G3509 pro DA Power System nebo DFF5 či DFF6 pro DA leštičku).
  • Na kotouč naneste 3-4 kapky o velikosti pecky z třešně a vetřete je zcela do kotouče, aby se jeho povrch navlhčil.
  • Následně přidejte kapku o velikosti pecky z třešně a aplikujte hybridní keramický sealant na povrch.
  • Pracujte nízkou rychlostí (max. 1200 RPM na vrtačce, na DA leštičce nastavte rychlost 3800 OPM).
  • Zcela bez tlaku pokryjte sealantem celý povrch karoserie tenkým matným filmem.
  • Sealant přidávejte po 1-2 kapkách velikosti pecky z třešně pouze v případě potřeby - pokud kotoučem nenanášíte dostatečnou, tenkou vrstvu sealantu jako na začátku práce.
  • Větší vrstva hybridního keramického sealantu nezvyšuje ochranu! Pokud použijete sealantu zbytečně mnoho, bude obtížnější jej setřít a dříve balení spotřebujete!
  • Hybridní keramický sealant nechte na povrchu zaschnout alespoň po dobu 2-5 minut (v závislosti na okolních podmínkách, ve kterých pracujete - teplota, vlhkost vzduchu).
  • Po zaschnutí sealant lehce setřete mikrovláknovou utěrkou X1801 Meguiar's Finishing Towel, X2010 Meguiar's Supreme Shine Microfiber Towel nebo E101 Meguiar's Ultimate Microfiber Towel.
  • Maximálního vyzrání ochrany je dosaženo po 24 hodinách. Během této doby doporučujeme nevystavovat ošetřené povrchy vodě (např. mytí či déšť).

VýrobceMEGUIARS

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak, že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce, dokonce někdy i od každého modelu, sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost, proto doporučujeme vždy osobně vyzkoušet !

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisJak správně vybrat přilbu
Poslední navštívené
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše