JT řetězová rozeta TWINSTAR 897-51z (KTM/HUSQVARNA/GASGAS) - oranžová

JT řetězová rozeta TWINSTAR 897-51z (KTM/HUSQVARNA/GASGAS) - oranžová
Ihned k odběru
1 320 Kč 1 090,9 Kč bez DPH
Skladem na prodejně 2 ks
Osobně v JaroměřipozítříPřepravní společností:úterý 4.6
VýrobceJTKód0193857

JT Twinstar - hybridní ozubené kolo z oceli a hliníku .

Řetězová kola JT Twinstar jsou vyrobena z kombinace odolné oceli a lehkého hliníku.

Vnitřní kruh ze speciální hliníkové slitiny má přibližně 11násobnou pevnost oproti čistému hliníku a dosahuje tak téměř pevnosti oceli.

Samotný řetěz běží na ocelovém řetězovém kole. Výsledkem je dokonalá kombinace úspory hmotnosti a delší doby provozu.

Zkušenosti ukazují, že řetězová kola JT Twinstar mají přibližně třikrát delší životnost než čistě hliníková řetězová kola a jsou o 50 % lehčí než ocelová řetězová kola.

Řetězová kola JT Twinstar patří mezi nejkvalitnější a technicky nejvyspělejší řetězová kola na světě.

Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX / 90-23
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-22
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 90-23
KTM 300SX / 95-23
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 400SX / 98-02
KTM 450SX / 03-06
KTM 500SX / 95-97
KTM 520SX / 99-02
KTM 525SX / 03-07
KTM 125SXS / 01-02
KTM 250SXS / 01
KTM 540SXS / 01-02
KTM 250SXF / 06-23
KTM 350SXF / 11-23
KTM 450SXF / 07-23
KTM 505SXF / 07-09
KTM 125XC / 17-23
KTM 150XC / 10-23
KTM 200XC / 06-16
KTM 250XC / 06-23
KTM 300XC / 08-23
KTM 250XCF / 07-23
KTM 350XCF / 11-23
KTM 450XCF / 08-23
KTM 505XCF / 08-09
KTM 125MX / 91-95
KTM 250MX / 90-95
KTM 300MX / 91-94
KTM 440MX / 94
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-04
KTM 520MXC / 01-02
KTM 125EXC / 91-23
KTM 150EXC / 18-23
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 90-23
KTM 300EXC / 90-23
KTM 360EXC / 96-02
KTM 380EXC / 98-02
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-23
KTM 520EXC / 99-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 250EXCF / 07-23
KTM 350EXCF / 12-23
KTM 400EXCF / 00-11
KTM 450EXCF / 17-23
KTM 500EXCF / 17-23
KTM 530EXCF / 08-11
KTM 125 LC2 / 96-00
KTM 350 LC4 / 93-94
KTM 400 LC4 / 97-01
KTM 600 LC4 / 90-93
KTM 620 LC4 / 94-98
KTM 625 LC4 / 02
KTM 640 LC4 Adventure / 97-07
KTM 640 LC4 E / 00-07
KTM 640 LC4 SM / 99-07
KTM 640 LC4 Duke / 00-07
KTM 400SC / 95-07
KTM 620SC / 95-07
KTM 125SM / 01-05
KTM 625SMC / 04-06
KTM 660SMC / 03-06
KTM 690SMC / 08-23
KTM 450SMR / 04-23
KTM 525SMR / 04-07
KTM 560SMR / 06-07
KTM 400Duke / 95-96
KTM 620Duke / 95-98
KTM 690Duke / 08-20
KTM 790Duke / 18-19
KTM 450RR / 10-14
KTM 660 Rallye / 00-02
KTM 690 Enduro / 07-23
KTM 400EGS / 96-02
KTM 620EGS / 98-02
Husaberg FC350 / 00-08
Husaberg FC400 / 00-08
Husaberg FC450 / 04-08
Husaberg FC501 / 00-08
Husaberg FC550 / 03-08
Husaberg FC600 / 00-08
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 00-08
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 09-12
Husaberg FE400 / 00-08
Husaberg FE450 / 04-14
Husaberg FE501 / 00-08
Husaberg FE550 / 04-08
Husaberg FE600 / 00-08
Husaberg FE650 / 04-08
Husaberg FS450 / 04-08
Husaberg FS550 / 07-08
Husaberg FS570 Supermoto / 10-12
Husaberg FS650 / 03-08
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg TE125 / 11-14
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husqvarna TC125 / 14-23
Husqvarna TC250 / 14-23
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 14-23
Husqvarna TE300 / 14-23
Husqvarna TX125 / 17-23
Husqvarna TX300 / 17-23
Husqvarna FE250 / 14-23
Husqvarna FE350 / 14-23
Husqvarna FE450 / 14-23
Husqvarna FE501 / 14-23
Husqvarna FC250 / 16-23
Husqvarna FC350 / 14-23
Husqvarna FC450 / 14-23
Husqvarna FX350 / 17-23
Husqvarna FX450 / 17-23
Gas-Gas MC125
Gas-Gas MC250
Gas-Gas MCF250
Gas-Gas MCF350
Gas-Gas MCF450
Gas-Gas EC250
Gas-Gas EC300
Gas-Gas ECF250
Gas-Gas ECF350
AJP 240 PR4
AJP 250 PR5

 

VýrobceJT

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak, že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce, dokonce někdy i od každého modelu, sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost, proto doporučujeme vždy osobně vyzkoušet !

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisJak správně vybrat přilbu
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše