ESJOT řetěz kolečko 1901-15 zubů KTM, BETA, HUSABERG, GAS GAS, HUSGVARNA

ESJOT řetěz kolečko 1901-15 zubů KTM, BETA, HUSABERG, GAS GAS, HUSGVARNA
369 Kč 305,0 Kč bez DPH
Na objednávku
Osobně v Jaroměřina dotazPřepravní společností:na dotaz
VýrobceESJOTKód0038857

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

Vhodné pro:

Betamotor 125 RR 2T / 18-21
Betamotor 200 RR Enduro / 19-20
Betamotor 250 RR / 05-12
Betamotor 250 RR 2T / 13-21
Betamotor 300 RR 2T / 13-21
Betamotor 350 RR / 11-21
Betamotor 350 RR-S / 18-21
Betamotor 390 RR / 15-21
Betamotor 390 RR-S / 18-20
Betamotor 390 RS / 15-16
Betamotor 400 RR / 05-16
Betamotor 430 RR / 15-21
Betamotor 430 RR-S / 18-21
Betamotor 430 RS / 15-16
Betamotor 450 RR / 05-14
Betamotor 480 RR / 15-21
Betamotor 498 RR / 12-16
Betamotor 520 RR / 10-14
Betamotor 525 RR / 05-09
 
KTM 125 Enduro / 86-94
KTM 125 EXE Enduro / 00-01
KTM 125 EXC Enduro / 95-99
KTM 125 EXC Enduro (USA) / 00-03
KTM 125 EXC Factory Edition / 10
KTM 125 EXC Six Days / 08
KTM 125 LC2 Enduro / 97-98
KTM 125 MX / 88-95
KTM 125 MXC Enduro / 01-02
KTM 125 SXS / 01-02
KTM 125 Super Moto / 01
KTM 125 SX Motocross / 95-21
KTM 125 XC (USA) / 21
KTM 125 XC-W / 17-20
KTM 125 EXC Enduro / 00-16
KTM 125 EXC Six Days / 07,09-17
KTM 144 SX / 08
KTM 150 SX Motocross / 08-21
KTM 150 EXC TPI / 20-21
KTM 150 XC (USA) / 10-15
KTM 150 XC / 16
KTM 150 XC-W / 17-18
KTM 150 XC-W TPI (USA) / 20-21
KTM 200 EXC Enduro / 98-16
KTM 200 EXC Enduro (USA) / 00-05
KTM 200 EXC Enduro (Australia) / 00-16
KTM 200 EXC Factory Edition / 10
KTM 200 MXC Enduro (USA) / 98-04
KTM 200 SX / 02-06
KTM 200 XC / 06-10
KTM 200 XC-W / 06-16
KTM 250 Freeride F / 18,20
KTM 250 Enduro / 81-99,05-17
KTM 250 EXC Enduro / 00-03
KTM 250 EXC Enduro TPI / 18-21
KTM 250 EXC Enduro (Australia) / 00-03,10,12-18
KTM 250 EXC Enduro (USA) / 00-06
KTM 250 EXC Enduro (Japan) / 00-03
KTM 250 EXC Six Days / 10-21
KTM 250 EXC-F Enduro (Brazil) / 15-18
KTM 250 EXC Racing  02-06
KTM 250 EXC Factory Edition / 10
KTM 250 EXC-F Factory Edition / 10
KTM 250 EXC-F Enduro  07-21
KTM 250 EXC-F Enduro CKD (Brazil) / 20
KTM 250 EXC-F Six Days / 10-21
KTM 250 Freeride / 14-15
KTM 250 Freeride R / 14-17
KTM 250 Freeride F / 19
KTM 250 MX / 83-95
KTM 250 MXC Motocross  98-01
KTM 250 SX Motocross / 95-21
KTM 250 SX-F Racing / 06-14
KTM 250 SX-F Factory Edition / 17
KTM 250 SX-F Racing / 15-21
KTM 250 SX-F Racing Prado / 20
KTM 250 SX-F Troy Lee Designs / 21
KTM 250 SXS / 01
KTM 250 XC / 07-21
KTM 250 XC-F / 07-21
KTM 250 XC-W / 07-21
KTM 250 XCF-W / 10-16
KTM 250 XCF-W Six Days / 11
KTM 300 Enduro / 90-95
KTM 300 EXC Enduro / 95-17
KTM 300 EXC Enduro (Australia) / 00-03,10,12-18
KTM 300 EXC Enduro (Japan) / 00-03
KTM 300 EXC Enduro (USA) / 00-05
KTM 300 EXC Enduro (Brazil) / 15-19
KTM 300 EXC-E Enduro (from Dec '07) / 07-08
KTM 300 EXC CKD Enduro Brazil / 20-21
KTM 300 EXC Factory Edition / 10
KTM 300 EXC Six Days / 10-17
KTM 300 EXC TPI Enduro / 18-21
KTM 300 EXC TPI Six Days / 18-21
KTM 300 EXC TPI Erzberg Edition / 20-21
KTM 300 MX / 90-94
KTM 300 MXC Motocross / 01-02
KTM 300 MXC Motocross (USA) / 03-05
KTM 300 SX Motocross / 95-96,02
KTM 300 XC / 08-21
KTM 300 XC-W (USA) / 10-19
KTM 300 XC-W TPI (USA) / 20-21
KTM 300 XC-W TPI / 19-20
KTM 300 XC-W Six Days (USA) / 15-18
KTM 300 XC-W Six Days TPI (USA) / 20
KTM 300 XC-W Six Days TPI / 19
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 350 Enduro / 84-89
KTM 350 EXC-F Six Days (Brazil) / 17-21
KTM 350 EXC-F / 12-20
KTM 350 EXC-F (Australia) / 18-19
KTM 350 EXC-F CKD (Brazil) / 20
KTM 350 EXC-F (USA) / 18-21
KTM 350 EXC-F Six Days / 12-21
KTM 350 SX-F / 11-21
KTM 350 MX / 89
KTM 350 XC (USA) / 11-21
KTM 350 XCF-W / 13-16
KTM 350 XCF-W Six Days / 14-16
KTM 360 SX Motocross / 96-97
KTM 360 EXC Enduro / 96-97
KTM 380 EXC Enduro  98-02
KTM 380 EXC Enduro (USA) / 99-02
KTM 380 EXC Enduro (Australia) / 00-02
KTM 380 EXC Enduro (Japan) / 00-02
KTM 380 SX Motocross / 98-02
KTM 380 SX Motocross (USA) / 99
KTM 380 MXC Motocross / 01-02
KTM 400 EXC Enduro Racing / 01-11
KTM 400 EXC-F Factory Edition / 10-11
KTM 400 EXC Racing / 00-02
KTM 400 EXC Racing (USA) / 00-02
KTM 400 EXC Racing (Australia) / 00-02
KTM 400 MXC Racing / 01-02
KTM 400 SX Racing / 99-02
KTM 400 XC-W (USA) / 10
KTM 420 Enduro / 81-83
KTM 420 MX / 81-83
KTM 440 MX / 94
KTM 450 EXC Enduro Racing (Australia) / 03,10-16
KTM 450 EXC Enduro Racing (USA) / 05
KTM 450 EXC Enduro Racing / 03-16
KTM 450 EXC Six Days / 10-16
KTM 450 EXC-F / 17-21
KTM 450 EXC-F Six Days / 11,17-21
KTM 450 EXC-F (Australia) / 18-19
KTM 450 EXC-F Factory Edition / 10-11
KTM 450 SMR / 04-14,21
KTM 450 SX / 09-12
KTM 450 SX-F / 07-21
KTM 450 SX-F Cairoli / 20
KTM 450 SX-F Factory Edition / 13-21
KTM 450 SX Motocross Racing / 03-06
KTM 450 MXC Racing (USA) / 03-05
KTM 450 Rally Factory Replica / 15-21
KTM 450 RR / 14
KTM 450 XC / 08-12
KTM 450 XC-F / 08-09,13-21
KTM 450 XC-W / 08-16
KTM 450 XC-W Six Days (USA) / 10-11
KTM 495 MX  81-84
KTM 500 EXC (Australia) / 12-16
KTM 500 EXC / 12-16
KTM 500 EXC-F / 17-19
KTM 500 EXC Six Days / 12
KTM 500 EXC-F Six Days / 17-19
KTM 500 EXC-F (USA) / 20-21
KTM 500 EXC-F Six Days (USA) / 20-21
KTM 500 MX / 85-93
KTM 500 SX Motocross / 95
KTM 500 XC-W (USA) / 12-16
KTM 500 XCF-W (USA) / 20-21
KTM 505 SX / 09-13
KTM 505 SX-F / 07-09
KTM 505 XC-F / 08-09
KTM 505 XC-W / 08
KTM 520 EXC Enduro Racing  99-07
KTM 520 EXC Enduro Racing (USA) / 00-02
KTM 520 EXC Enduro Racing (Australia) / 00-02
KTM 520 MXC Racing / 01-02
KTM 520 SX Motocross Racing / 99-02
KTM 525 EXC Enduro Racing (Australia) / 03
KTM 525 EXC Enduro Racing (USA) / 03
KTM 525 MXC Racing (USA) / 03-05
KTM 525 MXC Desert Racing / 03-05
KTM 525 SMR / 04-05
KTM 525 SX Motocross Racing / 03-06
KTM 525 XC Desert Racing / 07
KTM 525 XC / 08-13
KTM 530 EXC / 08-11
KTM 530 EXC-F Factory Edition / 10-11
KTM 530 EXC Six Days / 10-11
KTM 530 XC-W Six Days (USA) / 10-11
KTM 540 SXS Racing / 01-02
KTM 560 SMR / 06-07
 
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE350 / 13
Husaberg FE390 Enduro / 10-12
Husaberg FE450 Enduro / 09-14
Husaberg FX450 Cross Country / 10-12
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FS570 Supermoto / 10-11
 
Husqvarna 125 TC / 14-21
Husqvarna 125 TE / 14-17
Husqvarna 125 TE (USA) / 16-17
Husqvarna 125 TX / 17-19
Husqvarna 150 TE (USA) / 17-19
Husqvarna 150 TE i (USA) / 20-21
Husqvarna 150 TE i / 20-21
Husqvarna 250 FC / 14-21
Husqvarna 250 FE / 14-17
Husqvarna 250 FE / 14-15,18-21
Husqvarna 250 FE (Australia) / 16-18
Husqvarna 250 FE (USA) / 14-18
Husqvarna 250 TC / 14-20
Husqvarna 250 TC / 21
Husqvarna 250 TE / 14-17
Husqvarna 250 TE (Australia) / 16-18
Husqvarna 250 TE (USA) / 14-18
Husqvarna 250 TE i 2-Stroke / 18-21
Husqvarna 250 TE i 2-Stroke (USA) / 18-21
Husqvarna 300 TE (USA) / 14-21
Husqvarna 300 TE / 14-17
Husqvarna 300 TE (Australia) / 16-18
Husqvarna 300 TE i / 18-21
Husqvarna 300 TE I Jarvis Edition / 20
Husqvarna 300 TX / 17-19
Husqvarna 300 TX i (USA) / 20-21
Husqvarna 350 FC / 14-21
Husqvarna 350 FE / 14-21
Husqvarna 350 FE S (USA) / 16-21
Husqvarna 350 FX / 17-21
Husqvarna 450 FC / 14-21
Husqvarna 450 FC Rockstar Edition / 20
Husqvarna 450 FE / 14-21
Husqvarna 450 FE (Australia) / 16-18
Husqvarna 450 FE (USA) / 16-19
Husqvarna 450 FR Rally / 16-21
Husqvarna 450 FS / 16-21
Husqvarna 450 FX / 17-21
Husqvarna 501 FE / 14-20
Husqvarna 501 FE (Australia) / 16-18
Husqvarna 501 FE (USA) / 16-21
 
Maico 250 / 83-85
Maico 250 GS/MC / 83
Maico 250 GME / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico 500 GME / 86-87
Maico 500 GS/MC / 83
Maico 500 Enduro / 99
 
Gas Gas 125 MC / 20-21
Gas Gas 250 EC / 20-21
Gas Gas 250 EC F / 20-21
Gas Gas 250 MC F / 21
Gas Gas 300 EC / 20-21
Gas Gas 450 MC F / 21
 
Polaris 450 Outlaw S / 08-10
Polaris 450 Outlaw MXR / 09-10
Polaris 525 Outlaw / 07
Polaris 525 Outlaw IRS / 08-09
Polaris 525 Outlaw IRS 2 x 4 / 10-11
Polaris 525 Outlaw S / 08-10
 

VýrobceESJOT

KUPUJETE SVOJE PRVÍ BOTY A NEVÍTE JAKÉ?

Tak jako oblečení i motocyklová obuv spadá pod kategorie motocyklů a různě se přelévá z turistiky do sportu a ze sportu do městského stylu. Důležitá na obuvi je pevná podrážka odolávající oleji a benzínu. Pevná a odolná podrážka vám pomůže ve chvíli, kdy potřebujete ustát motocykl, a není nic horšího, než bruslení na benzínové pumpě s hladkou podrážkou. Zpevněný kotník, špička a pata je samozřejmostí stejně jako chránič holeně. Jiná je výška bot pro motokros, silniční sport/turistiku a město. Vždy je dobré při nákupu obuvi vzít sebou nejčastěji používané motocyklové kalhoty, abyste vyzkoušeli, zda délka či šířka nohavic vyhovuje botám. Je potřeba myslet na to, že sportovní kožené kalhoty vkládáte do bot a musí tedy být v botách dostatek místa i pro konec chrániče holeně. Stejně jako je tomu u motokrosových bot. U sportovně/cestovně/turistických bot a bot určených na běžné ježdění nebo do města tento problém odpadá, protože jsou buď nízké, nebo se kalhoty přetahují přes obuv. Jak vybrat velikost obuvi také není nic nového, ale je třeba si uvědomit, že bota se rozšlápne. Motocyklová obuv má zpevněnou patu i špičku a mnohdy jsou tyto části z plastu a tak bota na délku nepovolí, ale roztáhne se spíše do šířky a povolí v nártu. Velká bota bude nepohodlná při manipulaci s motocyklem na místě, bude dělat neplechu i při jízděa řazění a odvděčí se vám rozedřenými puchýři na patách. Jako u oblečení sportovní obuv je těsná, velice pevná, lehká a ventilovaná. Turistická obuv je sice těžší, ale většinou nepromokavá a pohodlnější. Takzvaná městská je hlavně stylová, ale i praktická pro jízdu a chůzi.


STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH BOT PODLE DRUHU MOTORKY

Silniční, sportovní - široké spektrum od velmi tvrdých supersportovních bot s chrániči a slidery až po měkké sportovně, cestovně, turistické. Hodí se spíše na závody nebo na silniční supersporty. 

Sportovně, cestovně, turistické - boty pro silniční ježdění s hladkou podrážkou většinou bez sliderů, ve které se zároveň velmi dobře chodí. Možné používat i na cestovních endurech, chopperech.

Cestovní (adventure) – boty na velká cestovní endura s hrubou podrážkou a nejčastěji se zapínáním s přezkami. Většinou se používají spíše do terénu. Bežně při cestování na silnici se používají sportovně, turistické boty.

Skútr, Volný čas - používají se Sportovně, turistické v kotníkovém nízkém provedení nebo také ty které vypadají jako tenisky, ale mají zpevněné špičky a patu. Jsou vhodné na skútry nebo pro krátké přejezdy i do auta.

Motokros, Enduro, Supermoto, ATV (čtyřkolky) - tvrdé terénní ochráněné pevné boty. (v dražším provedení kloubové)

 

VELIKOST BOT

Univerzální tabulka velikostí bohužel neexistuje, přibližná tabulka viz níže. Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiný tvar, šířku a délku boty, dokonce někdy i od jednoho výrobce se to liší u každého modelu, někdy je rozdíl i o jednu či dvě velikosti.

Pokud si obuv objednáváte přes eshop, doporučujeme připojit poznámku s délkou chodidla.

Tím minimalizujete možný omyl a vyhnete se zdlouhavému vyměňování zakoupené obuvi.

 

PopisJak správně vybrat boty
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše