ESJOT řetěz kolečko 1901-13 zubů KTM, BETA, HUSABERG, GAS GAS, HUSGVARNA

ESJOT řetěz kolečko 1901-13 zubů  KTM, BETA, HUSABERG, GAS GAS, HUSGVARNA
355 Kč 293,4 Kč bez DPH
Na objednávku
Osobně v Jaroměřina dotazPřepravní společností:na dotaz
VýrobceESJOTKód22884

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběna pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).

Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroby disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.

Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.

Vhodné pro:

Betamotor 125 RR 2T / 18-21
Betamotor 200 RR Enduro / 19-20
Betamotor 250 RR / 05-12
Betamotor 250 RR 2T / 13-21
Betamotor 300 RR 2T / 13-21
Betamotor 350 RR / 11-21
Betamotor 350 RR-S / 18-21
Betamotor 390 RR / 15-21
Betamotor 390 RR-S / 18-20
Betamotor 390 RS / 15-16
Betamotor 400 RR / 05-16
Betamotor 430 RR / 15-21
Betamotor 430 RR-S / 18-21
Betamotor 430 RS / 15-16
Betamotor 450 RR / 05-14
Betamotor 480 RR / 15-21
Betamotor 498 RR / 12-16
Betamotor 520 RR / 10-14
Betamotor 525 RR / 05-09
 
KTM 125 Enduro / 86-94
KTM 125 EXE Enduro / 00-01
KTM 125 EXC Enduro / 95-99
KTM 125 EXC Enduro (USA) / 00-03
KTM 125 EXC Factory Edition / 10
KTM 125 EXC Six Days / 08
KTM 125 LC2 Enduro / 97-98
KTM 125 MX / 88-95
KTM 125 MXC Enduro / 01-02
KTM 125 SXS / 01-02
KTM 125 Super Moto / 01
KTM 125 SX Motocross / 95-21
KTM 125 XC (USA) / 21
KTM 125 XC-W / 17-20
KTM 125 EXC Enduro / 00-16
KTM 125 EXC Six Days / 07,09-17
KTM 144 SX / 08
KTM 150 SX Motocross / 08-21
KTM 150 EXC TPI / 20-21
KTM 150 XC (USA) / 10-15
KTM 150 XC / 16
KTM 150 XC-W / 17-18
KTM 150 XC-W TPI (USA) / 20-21
KTM 200 EXC Enduro / 98-16
KTM 200 EXC Enduro (USA) / 00-05
KTM 200 EXC Enduro (Australia) / 00-16
KTM 200 EXC Factory Edition / 10
KTM 200 MXC Enduro (USA) / 98-04
KTM 200 SX / 02-06
KTM 200 XC / 06-10
KTM 200 XC-W / 06-16
KTM 250 Freeride F / 18,20
KTM 250 Enduro / 81-99,05-17
KTM 250 EXC Enduro / 00-03
KTM 250 EXC Enduro TPI / 18-21
KTM 250 EXC Enduro (Australia) / 00-03,10,12-18
KTM 250 EXC Enduro (USA) / 00-06
KTM 250 EXC Enduro (Japan) / 00-03
KTM 250 EXC Six Days / 10-21
KTM 250 EXC-F Enduro (Brazil) / 15-18
KTM 250 EXC Racing  02-06
KTM 250 EXC Factory Edition / 10
KTM 250 EXC-F Factory Edition / 10
KTM 250 EXC-F Enduro  07-21
KTM 250 EXC-F Enduro CKD (Brazil) / 20
KTM 250 EXC-F Six Days / 10-21
KTM 250 Freeride / 14-15
KTM 250 Freeride R / 14-17
KTM 250 Freeride F / 19
KTM 250 MX / 83-95
KTM 250 MXC Motocross  98-01
KTM 250 SX Motocross / 95-21
KTM 250 SX-F Racing / 06-14
KTM 250 SX-F Factory Edition / 17
KTM 250 SX-F Racing / 15-21
KTM 250 SX-F Racing Prado / 20
KTM 250 SX-F Troy Lee Designs / 21
KTM 250 SXS / 01
KTM 250 XC / 07-21
KTM 250 XC-F / 07-21
KTM 250 XC-W / 07-21
KTM 250 XCF-W / 10-16
KTM 250 XCF-W Six Days / 11
KTM 300 Enduro / 90-95
KTM 300 EXC Enduro / 95-17
KTM 300 EXC Enduro (Australia) / 00-03,10,12-18
KTM 300 EXC Enduro (Japan) / 00-03
KTM 300 EXC Enduro (USA) / 00-05
KTM 300 EXC Enduro (Brazil) / 15-19
KTM 300 EXC-E Enduro (from Dec '07) / 07-08
KTM 300 EXC CKD Enduro Brazil / 20-21
KTM 300 EXC Factory Edition / 10
KTM 300 EXC Six Days / 10-17
KTM 300 EXC TPI Enduro / 18-21
KTM 300 EXC TPI Six Days / 18-21
KTM 300 EXC TPI Erzberg Edition / 20-21
KTM 300 MX / 90-94
KTM 300 MXC Motocross / 01-02
KTM 300 MXC Motocross (USA) / 03-05
KTM 300 SX Motocross / 95-96,02
KTM 300 XC / 08-21
KTM 300 XC-W (USA) / 10-19
KTM 300 XC-W TPI (USA) / 20-21
KTM 300 XC-W TPI / 19-20
KTM 300 XC-W Six Days (USA) / 15-18
KTM 300 XC-W Six Days TPI (USA) / 20
KTM 300 XC-W Six Days TPI / 19
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 350 Enduro / 84-89
KTM 350 EXC-F Six Days (Brazil) / 17-21
KTM 350 EXC-F / 12-20
KTM 350 EXC-F (Australia) / 18-19
KTM 350 EXC-F CKD (Brazil) / 20
KTM 350 EXC-F (USA) / 18-21
KTM 350 EXC-F Six Days / 12-21
KTM 350 SX-F / 11-21
KTM 350 MX / 89
KTM 350 XC (USA) / 11-21
KTM 350 XCF-W / 13-16
KTM 350 XCF-W Six Days / 14-16
KTM 360 SX Motocross / 96-97
KTM 360 EXC Enduro / 96-97
KTM 380 EXC Enduro  98-02
KTM 380 EXC Enduro (USA) / 99-02
KTM 380 EXC Enduro (Australia) / 00-02
KTM 380 EXC Enduro (Japan) / 00-02
KTM 380 SX Motocross / 98-02
KTM 380 SX Motocross (USA) / 99
KTM 380 MXC Motocross / 01-02
KTM 400 EXC Enduro Racing / 01-11
KTM 400 EXC-F Factory Edition / 10-11
KTM 400 EXC Racing / 00-02
KTM 400 EXC Racing (USA) / 00-02
KTM 400 EXC Racing (Australia) / 00-02
KTM 400 MXC Racing / 01-02
KTM 400 SX Racing / 99-02
KTM 400 XC-W (USA) / 10
KTM 420 Enduro / 81-83
KTM 420 MX / 81-83
KTM 440 MX / 94
KTM 450 EXC Enduro Racing (Australia) / 03,10-16
KTM 450 EXC Enduro Racing (USA) / 05
KTM 450 EXC Enduro Racing / 03-16
KTM 450 EXC Six Days / 10-16
KTM 450 EXC-F / 17-21
KTM 450 EXC-F Six Days / 11,17-21
KTM 450 EXC-F (Australia) / 18-19
KTM 450 EXC-F Factory Edition / 10-11
KTM 450 SMR / 04-14,21
KTM 450 SX / 09-12
KTM 450 SX-F / 07-21
KTM 450 SX-F Cairoli / 20
KTM 450 SX-F Factory Edition / 13-21
KTM 450 SX Motocross Racing / 03-06
KTM 450 MXC Racing (USA) / 03-05
KTM 450 Rally Factory Replica / 15-21
KTM 450 RR / 14
KTM 450 XC / 08-12
KTM 450 XC-F / 08-09,13-21
KTM 450 XC-W / 08-16
KTM 450 XC-W Six Days (USA) / 10-11
KTM 495 MX  81-84
KTM 500 EXC (Australia) / 12-16
KTM 500 EXC / 12-16
KTM 500 EXC-F / 17-19
KTM 500 EXC Six Days / 12
KTM 500 EXC-F Six Days / 17-19
KTM 500 EXC-F (USA) / 20-21
KTM 500 EXC-F Six Days (USA) / 20-21
KTM 500 MX / 85-93
KTM 500 SX Motocross / 95
KTM 500 XC-W (USA) / 12-16
KTM 500 XCF-W (USA) / 20-21
KTM 505 SX / 09-13
KTM 505 SX-F / 07-09
KTM 505 XC-F / 08-09
KTM 505 XC-W / 08
KTM 520 EXC Enduro Racing  99-07
KTM 520 EXC Enduro Racing (USA) / 00-02
KTM 520 EXC Enduro Racing (Australia) / 00-02
KTM 520 MXC Racing / 01-02
KTM 520 SX Motocross Racing / 99-02
KTM 525 EXC Enduro Racing (Australia) / 03
KTM 525 EXC Enduro Racing (USA) / 03
KTM 525 MXC Racing (USA) / 03-05
KTM 525 MXC Desert Racing / 03-05
KTM 525 SMR / 04-05
KTM 525 SX Motocross Racing / 03-06
KTM 525 XC Desert Racing / 07
KTM 525 XC / 08-13
KTM 530 EXC / 08-11
KTM 530 EXC-F Factory Edition / 10-11
KTM 530 EXC Six Days / 10-11
KTM 530 XC-W Six Days (USA) / 10-11
KTM 540 SXS Racing / 01-02
KTM 560 SMR / 06-07
 
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE350 / 13
Husaberg FE390 Enduro / 10-12
Husaberg FE450 Enduro / 09-14
Husaberg FX450 Cross Country / 10-12
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FS570 Supermoto / 10-11
 
Husqvarna 125 TC / 14-21
Husqvarna 125 TE / 14-17
Husqvarna 125 TE (USA) / 16-17
Husqvarna 125 TX / 17-19
Husqvarna 150 TE (USA) / 17-19
Husqvarna 150 TE i (USA) / 20-21
Husqvarna 150 TE i / 20-21
Husqvarna 250 FC / 14-21
Husqvarna 250 FE / 14-17
Husqvarna 250 FE / 14-15,18-21
Husqvarna 250 FE (Australia) / 16-18
Husqvarna 250 FE (USA) / 14-18
Husqvarna 250 TC / 14-20
Husqvarna 250 TC / 21
Husqvarna 250 TE / 14-17
Husqvarna 250 TE (Australia) / 16-18
Husqvarna 250 TE (USA) / 14-18
Husqvarna 250 TE i 2-Stroke / 18-21
Husqvarna 250 TE i 2-Stroke (USA) / 18-21
Husqvarna 300 TE (USA) / 14-21
Husqvarna 300 TE / 14-17
Husqvarna 300 TE (Australia) / 16-18
Husqvarna 300 TE i / 18-21
Husqvarna 300 TE I Jarvis Edition / 20
Husqvarna 300 TX / 17-19
Husqvarna 300 TX i (USA) / 20-21
Husqvarna 350 FC / 14-21
Husqvarna 350 FE / 14-21
Husqvarna 350 FE S (USA) / 16-21
Husqvarna 350 FX / 17-21
Husqvarna 450 FC / 14-21
Husqvarna 450 FC Rockstar Edition / 20
Husqvarna 450 FE / 14-21
Husqvarna 450 FE (Australia) / 16-18
Husqvarna 450 FE (USA) / 16-19
Husqvarna 450 FR Rally / 16-21
Husqvarna 450 FS / 16-21
Husqvarna 450 FX / 17-21
Husqvarna 501 FE / 14-20
Husqvarna 501 FE (Australia) / 16-18
Husqvarna 501 FE (USA) / 16-21
 
Maico 250 / 83-85
Maico 250 GS/MC / 83
Maico 250 GME / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico 500 GME / 86-87
Maico 500 GS/MC / 83
Maico 500 Enduro / 99
 
Gas Gas 125 MC / 20-21
Gas Gas 250 EC / 20-21
Gas Gas 250 EC F / 20-21
Gas Gas 250 MC F / 21
Gas Gas 300 EC / 20-21
Gas Gas 450 MC F / 21
 
Polaris 450 Outlaw S / 08-10
Polaris 450 Outlaw MXR / 09-10
Polaris 525 Outlaw / 07
Polaris 525 Outlaw IRS / 08-09
Polaris 525 Outlaw IRS 2 x 4 / 10-11
Polaris 525 Outlaw S / 08-10
 

VýrobceESJOT

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak, že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce, dokonce někdy i od každého modelu, sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost, proto doporučujeme vždy osobně vyzkoušet !

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisJak správně vybrat přilbu
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše