GAERNE boty SG12 Black

GAERNE boty SG12 Black
-22 %
Ihned k odběru
Doprava zdarma
Vyberte variantu
VELIKOST BOT
vel: 42Na objednávku
vel: 43Skladem na prodejně 1 ks
vel: 44Na objednávku
vel: 45Na objednávku
vel: 46Na objednávku
vel: 47Na objednávku
Běžná cena s DPH 14 850 Kč 11 590 Kč 9 578,5 Kč bez DPH
VýrobceGAERNEKód0038367

Gaerne SG12 jsou špičkové závodní boty s kloubem pro motokros a enduro z nabídky Gaerne.

Navržené s ohledem na požadavky špičkových jezdců na komfort, bezpečnost a životnost.
SG12 poskytující maximální ochranu před případnými zraněními díky patentovanému systému dvouosého kloubového uložení a propracovanému oplastování na důležitých místech.
Gelová vnitřní výplň poskytuje pohodlí i pro celodenní ježdění a skvěle se přizpůsobuje tvaru nohy.
Díky použití špičkových materiálů a preciznímu zpracování jsou Gaerne SG12 jedny z nejlepších bot na trhu.
Gaerne SG 12 jsou boty se skvělou životností a tím Vám ušetří Vaše prostředky.

Proti předchozímu modelu došlo k mírnému snížení a zeštíhlení špičky pro snažší řazení, úpravě vnitřní části povrchu boty pro lepší grip a drobné úpravě plastových dílů pro snížení hmotnosti.
Plný sortiment náhradních dílů běžně k dispozici.
Made in Italy

Horní manžeta
Vyrobena z nového prodyšného švýcarského materiálu jménem Acronos. Velmi strečová manžeta má perfektní tvar zabraňující vniknutí písku a dalších nečistot dovnitř boty.
Špička boty
Zcela nový design. tato špička byla redesignovaná a zesílená.
Patní chránič
Nový patní chránič byl navržen k pohlcování nárazů zezadu, je také zdvojený s novým "G" logem.
Přední část
Tento nový design charakterizuje štíhlejší tvar ve špici nohy pro lepší cit pro řadící páku a pro ovládání motocyklu. Tato část boty je zapouzdřena v novém plastu, který je lehčí a přináší více komortu a citu pro motocykl.
Přední chránič
Chránič holeně - tento anatomicky tvarovaný chránič z termoplastu dokonale sedí na noze. Povolením tří šroubů si jej může jezdec přizpůsobit silnější noze, chráničům nebo ortéze.
Systém přezek
SG_12 využívá čtyři lehké duralové přezky, které jsou vybaveny nastavitelnými pásky.Tento jednoduchý a spolehlivý systém umožňuje jezdci snadno zkrátit nebo prodloužit pásek pro optimální dotažení.
Grip guard
Na vnitřní straně boty je zcela nový "grip guard ", gumový kryt poskytující mimořádný grip při řízení motocyklu. Navíc zajišťuje mimořádnou odolnost proti horku od výfuku a motoru.

BARVAČerná
VýrobceGAERNE

GAERNE

Italská značka Gaerne je stále rodinnou firmou, začátky sahají do roku 1962, kdy vznikla firma Gaerne (Ga - Gazolla + erne - Ernesto), zakládající si na tradicích a do detailu dotažených produktech.
Splňuje nejvyšší nároky špičkových jezdců a profesionálních závodníků zároveň přenáší zkušenosti a technologie z dražších topmodelů do těch levnějších.  Gaerne je nejen o nejmodernějších technologiích, ale také o nepřehlédnutelném designu, kvalitě.
MADE IN ITALY !

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak, že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce, dokonce někdy i od každého modelu, sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost, proto doporučujeme vždy osobně vyzkoušet !

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisO značceJak správně vybrat přilbu
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše