Od 26.4 do 5.5.2024 NA PRODEJNĚ ZAVŘENO, VYŘIZOVÁNÍ A EXPEDICE OBJEDNÁVEK Z TĚCHTO DNÍ OD 6.5.2024.

SIDI boty ATOJO SRS black 2023

SIDI boty ATOJO SRS black 2023
Doprava zdarma
Vyberte variantu
VELIKOST BOT
vel: 42Na objednávku
vel: 43Na objednávku
vel: 44Na objednávku
vel: 45Na objednávku
vel: 46Na objednávku
vel: 47Na objednávku
14 280 Kč 11 801,7 Kč bez DPH
VýrobceSIDIKód0170587

ATOJO SRS motokrosová bota navržená a vyvinutá Sidi speciálně pro splnění těch nejvyšších požadavků.

VRCHNÍ MATERIÁL
Technomicro microfibre

PODŠÍVKA
Teflon a CAMBRELLE

PODRÁŽKA
Vyměnitelná gumová podrážka


Vlastnosti:

Anatomicky tvarovaný chránič holeně z termoplastu
Tuhá anatomicky tvarovaná pata s chráničem
3 HYPEREXTENČNÍ SYSTÉMY (přední, zadní a pod kotníkem)
Patentované mikropřezky s pamětí a zapínání na suchý zip
Všechny části boty (na šroubky) vyměnitelné
CE certifikace
HYPER EXTENSION SYSTÉM
Tři odnímatelné systémy proti hyper extenzi: první na kloubu kotníku, druhý na zadní části boty, třetí na přední straně boty. Inovativní systém, který prostřednictvím šroubované a vyměnitelné vložky umožňuje specifický rozsah flexe holeně a zablokuje jej pokud je nadměrná.

TECHNOMICRO
Kompozitní materiál vytvořený z velmi jemných mikro vláken. Každé z nich je tenší než jedna tisícina tloušťky hedvábí. Při výrobě se přidává speciální pryskyřice, takže tato vlákna jsou jako přírodní useň, avšak s lepší pevností, jemnější texturou, menší váhou a lepší ochranou proti vlhkosti. Materiál Technomicro je rovněž vysoce odolný proti oděru. Jeho velmi dobrou prodyšnost zabezpečují více než tři miliony pórů na čtvereční centimetr. Tento moderní materiál se snadno udržuje, nezanechává žádné skvrny a nelze ho poškrábat. Mají nízkou hmotnost a nabízí větší flexibilitu než závodní kožená obuv.

Motokrosové boty musí být pevné, pohodlné a zhotovené z vysoce kvalitních materiálů, aby měl jezdec v noze dostatečný cit. Motokrosové boty ATOJO SRS  všechny tyto požadavky splňují a navíc jsou výrazně odlehčené ve srovnání s předchozími modely, aniž by to bylo na úkor jejich ochranných funkcí. Výška holenní části je přizpůsobená požadavkům našich profesionálních soutěžních jezdců, se kterými jsme spolupracovali při vývoji a testování těchto bot.


Tyto boty jsou zhotoveny z mikrovlákna "TECHNOMICRO" a vybaveny polyuretanovými ochrannými prvky. Špička boty ATOJO SRS je potažena speciálním vláknem Cambrelle, od kotníku do poloviny holeně je pak potažena úpletem MAGLINA AIR s ochrannou teflonovou úpravou. Teflonová úprava účinně brání pohlcování vody a potu. Cambrelle je speciální materiál, který díky své osobité polyamidové struktuře skvěle odolává odírání a do vysoké míry i absorpci vlhkosti, čímž zaručuje rychlé schnutí tkaniny a brání vzniku plísní. Horní část vnitřní botičky je vystlána jemným úpletem. V přední části je doplněna speciální vycpávkou. Jazyk, přední a zadní kloub jsou potaženy voděodolnými materiály, které zabraňují i absorpci potu, prachu a hlíny. Oblast koníků je chráněna ergonomickou vycpávkou s pamětí.

Boty ATOJO SRS se vyznačují zcela novým designem. V oblasti špičky je kompletně potažena plastovým chráničem. Boty jsou opatřeny chráničem nártu: pevná vyměnitelná nylonová vložka chrání nohu v botě zevnitř při sklouznutí ze stupačky nebo startovacího pedálu. Je vybaven dvěma ohebnými klouby. Jeden je umístěn pod kotníkem, aby byla bota tenčí, hladší a dosahovala větší aerodynamiku na vnitřní straně. Vnitřní vložená výztuž má omezený posuv, aby chránila kotník, nárt a achilovu šlachu při vyvrtnutí. Toto řešení poskytuje jezdci větší bezpečnost. Druhý kloub je umístěný nad kotníkem a pracuje synchronně s prvním.

ATOJO /´atocho/ byly vyvinuty ve spolupráci s předními jezdci světového motocrossu Jorge Prado, Alessandro Lupino, Tony Cairoli.

BARVAČerná, Šedá
VýrobceSIDI

SIDI

Firma SIDI byla založena v roce 1960 jako dílna na výrobu turistické obuvi. V roce 1970 se SIDI začíná specializovat na cyklistickou obuv a obuv určenou pro terénní i silniční motocyklisty.
Dino Signori, zakladatel SIDI, spojil vášeň pro cyklistiku s více než 50 lety zkušeností s výrobou a vývojem sportovní obuvi.
Díky této vášni a hluboké intuitivní znalosti obchodu se SIDI stala lídrem na trhu v oblasti produkce cyklistických a motocyklových bot. Po pěti letech jedinečné vyváženosti tradice a inovace, stylu a pohodlí si sportovní obuv SIDI vybudovala výjimečné místo v oboru.
Silné propojení mezi společností a jejím zakladatelem se odráží na logu značky SIDI, které vzniklo spojením iniciálu Dina Signori. V roce 1974 byl k logu SIDI přidán symbol „víru“, který prezentuje sílu a dynamiku.
Logo SIDI tak dostalo podobu, kterou dnes všichni dobře známe. Z původně jednoduchého loga, se obchodní značka SIDI stala jednou z nejvýraznějších a nejznámějších značek v oboru.

POSLÁNÍ
Tradice, hodnoty a odpovědnost v kombinaci s efektivní mezinárodní distribuční sítí, dělá ze SIDI společnost globálního významu. Pro její zaručenou kvalitu, se miliony sportovců rozhodlo pro obuv SIDI.
Od roku 1960 provádí SIDI výzkum a vývoj obuvi tak, aby bylo dosaženo vysoké spolehlivosti a maximálního komfortu.
Kombinací inovace s půl stoletím zkušeností; značka SIDI vyvolává nadšení za hranicemi firmy samotné.

KUPUJETE SVOJE PRVÍ BOTY A NEVÍTE JAKÉ?

Tak jako oblečení i motocyklová obuv spadá pod kategorie motocyklů a různě se přelévá z turistiky do sportu a ze sportu do městského stylu. Důležitá na obuvi je pevná podrážka odolávající oleji a benzínu. Pevná a odolná podrážka vám pomůže ve chvíli, kdy potřebujete ustát motocykl, a není nic horšího, než bruslení na benzínové pumpě s hladkou podrážkou. Zpevněný kotník, špička a pata je samozřejmostí stejně jako chránič holeně. Jiná je výška bot pro motokros, silniční sport/turistiku a město. Vždy je dobré při nákupu obuvi vzít sebou nejčastěji používané motocyklové kalhoty, abyste vyzkoušeli, zda délka či šířka nohavic vyhovuje botám. Je potřeba myslet na to, že sportovní kožené kalhoty vkládáte do bot a musí tedy být v botách dostatek místa i pro konec chrániče holeně. Stejně jako je tomu u motokrosových bot. U sportovně/cestovně/turistických bot a bot určených na běžné ježdění nebo do města tento problém odpadá, protože jsou buď nízké, nebo se kalhoty přetahují přes obuv. Jak vybrat velikost obuvi také není nic nového, ale je třeba si uvědomit, že bota se rozšlápne. Motocyklová obuv má zpevněnou patu i špičku a mnohdy jsou tyto části z plastu a tak bota na délku nepovolí, ale roztáhne se spíše do šířky a povolí v nártu. Velká bota bude nepohodlná při manipulaci s motocyklem na místě, bude dělat neplechu i při jízděa řazění a odvděčí se vám rozedřenými puchýři na patách. Jako u oblečení sportovní obuv je těsná, velice pevná, lehká a ventilovaná. Turistická obuv je sice těžší, ale většinou nepromokavá a pohodlnější. Takzvaná městská je hlavně stylová, ale i praktická pro jízdu a chůzi.


STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH BOT PODLE DRUHU MOTORKY

Silniční, sportovní - široké spektrum od velmi tvrdých supersportovních bot s chrániči a slidery až po měkké sportovně, cestovně, turistické. Hodí se spíše na závody nebo na silniční supersporty. 

Sportovně, cestovně, turistické - boty pro silniční ježdění s hladkou podrážkou většinou bez sliderů, ve které se zároveň velmi dobře chodí. Možné používat i na cestovních endurech, chopperech.

Cestovní (adventure) – boty na velká cestovní endura s hrubou podrážkou a nejčastěji se zapínáním s přezkami. Většinou se používají spíše do terénu. Bežně při cestování na silnici se používají sportovně, turistické boty.

Skútr, Volný čas - používají se Sportovně, turistické v kotníkovém nízkém provedení nebo také ty které vypadají jako tenisky, ale mají zpevněné špičky a patu. Jsou vhodné na skútry nebo pro krátké přejezdy i do auta.

Motokros, Enduro, Supermoto, ATV (čtyřkolky) - tvrdé terénní ochráněné pevné boty. (v dražším provedení kloubové)

 

VELIKOST BOT

Univerzální tabulka velikostí bohužel neexistuje, přibližná tabulka viz níže. Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiný tvar, šířku a délku boty, dokonce někdy i od jednoho výrobce se to liší u každého modelu, někdy je rozdíl i o jednu či dvě velikosti.

Pokud si obuv objednáváte přes eshop, doporučujeme připojit poznámku s délkou chodidla.

Tím minimalizujete možný omyl a vyhnete se zdlouhavému vyměňování zakoupené obuvi.

 

PopisO značceJak správně vybrat boty
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše