NA VELIKONOCE 29.3 a 1.4.2024 NA PRODEJNĚ ZAVŘENO, VYŘIZOVÁNÍ A EXPEDICE OBJEDNÁVEK Z TĚCHTO DNÍ OD 2.4.2024.

LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá

LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá
Ihned k odběru
Doprava zdarma
LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá
LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá
LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá
LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá
LAZER přilba RAFALE EVO MM Roadtech černo, bílá
Vyberte variantu
VELIKOST PŘILBY
vel: XSNa dotaz
vel: SNa dotaz
vel: MNa dotaz
vel: LNa dotaz
vel: XLNa dotaz
vel: 2XLSkladem na prodejně 1 ks
4 490 Kč 3 710,7 Kč bez DPH
VýrobceLAZERKód0092317

Moto přilba Lazer Rafale Evo překvapuje inovací a sportovním vzhledem. Nejen její agresivní design, ale i další vlastnosti jsou důkazem citu designérů pro dynamické a progresivní nápady.

Helma je vyrobena ze speciálního polykarbonátu, nazvaného I.M.A.C. - jedná o vstřikovaný termoplast, jen tvořený trochu jinou, než klasickou metodou, kdy vzniká kompozitnější slitina celé skořepiny. Výsledná hmota je také lehčí a pevnější než průměrný polykarbonát, a snáze tak dosahuje perfektních výsledků v testech.

Dále určite potěší i integrovaná sluneční clona, zadní stabilizátor, přidaná ventilace a vlastní bezpečnostní Quick Release System pro vytrhnutí lícnic. Hledí přilby má přípravu pro Pinlock, takže se nemusíte bát zamlžování při nízkých teplotách. A díky paměťové pěně, ze které je tvořen interiér, se budete cítit jako v bavlnce.


Technický popis:

Přilba je vyrobena z  I.M.A.C. polykarbonátu.
Čiré plexi s přípravou pro protimlžící fólii (fólie není součástí).
Integrovaná sluneční clona.
Plně vyjímatelný a pratelný interiér.
Vnitřní výplň z paměťové pěny Morpho System Plus (reaguje na teplotu lidského těla).
Vynikající ventilace díky účinnému větracímu systému Full Air System (FAS).
Ergonomické 3D lícní vycpávky.
Quick System pro snadné vyjmutí lícnic v případě nehody.
Odnímatelný nosní a bradový deflektor.
Zapínání přilby mikropřezkou.
Příprava pro použití sluchátek.
Hmotnost: 1450 g (+/- 50 g).
Homologace ECE 22.05.

BARVAČerná, Bílá
VýrobceLAZER

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce dokonce někdy i od každého modelu sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost.

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisJak správně vybrat přilbu
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše