NA VELIKONOCE 29.3 a 1.4.2024 NA PRODEJNĚ ZAVŘENO, VYŘIZOVÁNÍ A EXPEDICE OBJEDNÁVEK Z TĚCHTO DNÍ OD 2.4.2024.

GREX přilba G9.1 EVOLVE Crossroad N-Com Led Yellow col.42

GREX přilba G9.1 EVOLVE Crossroad N-Com Led Yellow col.42
Ihned k odběru
Doprava zdarma
GREX přilba G9.1 EVOLVE Crossroad N-Com Led Yellow col.42
GREX přilba G9.1 EVOLVE Crossroad N-Com Led Yellow col.42
GREX přilba G9.1 EVOLVE Crossroad N-Com Led Yellow col.42
GREX přilba G9.1 EVOLVE Crossroad N-Com Led Yellow col.42
Vyberte variantu
VELIKOST PŘILBY
vel: XSNa dotaz
vel: SNa dotaz
vel: MNa dotaz
vel: LNa dotaz
vel: XLSkladem na prodejně 1 ks
vel: 2XLNa dotaz
6 690 Kč 5 528,9 Kč bez DPH
VýrobceGREXKód0084010

Hledáte kvalitní, bezpečnou, snadno nasaditelnou výklopnou přilbu se sluneční clonou za rozumné peníze, která Vám přinese maximální komfort a bezpečnost. Model helmy Grex 9.1 je starší model přilby značky Nolan (Nolan vydá nový model a starší dá pod spou druhou značku grex). Materiál, skořepina a bezpečnost zůstává stejná jako u Nolanu, pouze se používá jiné vnitřní polstrování. Navíc je přilba G9.1 přednastavená pro N-Com komunikační zařízení. Shrnutím v této cenové kategorii v porovnání s bezpečností a zpracováním nemá konkurenci !

 

Specifikace:

-materiál LEXAN ! (MATERIÁL LEXAN JE NA PRŮRAZ ODOLNĚJŠÍ NEŽ KARBON) (neplést s abs plastem, či termoplastem které jsou výrazně méně pevnější)
-homologovaná jako OTEVŘENÁ i ZAVŘENÁ !!
-oboustranná úprava proti poškrábání na hledí
-příprava pro systém Pinlock s úpravou proti zamlžení
-rychle uvolňující systém hledí
-VPS ochrana proti slunci UV 400
-přednastavení pro komunikátory N-Com
-horní přívod vzduchu
-přívod vzduchu v bradovém chrániči
-zadní vývod vzduchu
-páčka Dual Control
-plně odstranitelná výplň Air Top Comfort
-jako jedna z mála značek kompletně vyrobeno - MADE IN ITALY !

 

P/J HOMOLOGACE
Helmu lze použít s chrániče brady otevřeným (nastavení J) nebo uzavřeným (nastavení P), chránič brady prošel homologačními zkouškami vyžadovanými dle předpisů UN / ECE pro integrální helmy.


VPS
Vnitřní hledí VPS je umístěno na vnitřní straně helmy a vyrobeno z Lexanu, je odolné proti poškrábání i proti zamlžení a s UV ochranou až do 400 nanometrů. Velmi snadné na odstranění. Lze velmi snadno aktivovat i rychle vytáhnout.


DUAL ACTION
Exkluzivní systém otvírání brady DUAL Action je umístěn ve středu bradového chrániče a umožňuje snadné otevírání jednou rukou. Mechanismus zároveň snižuje riziko náhodného otevření při nárazu.


LEXAN VNĚJŠÍ SKOŘEPINA
Je vstřikována s polykarbonátem LEXANTM * společnosti General Electric, který svým tvarem a tloušťkou zajišťuje vynikající výkonnost vůči jiným plastům, zvláště pokud jde o vysokou odolnost proti nárazům. P
ři testech nárazu tento výrobek vykazoval hodnoty 900/1000 J/m3 na místo obvyklých 550/600 J/m, kterých dosahuje výplň ABS. Navíc LEXANTM * se vyznačuje i vynikající tepelnou odolností, která se pohybuje od -30°C do 120°C, což zajistí dokonalou trvanlivost v jakémkoli počasí a teplotě.
Materiál LEXAN je proti průrazu odolnější než KARBON ale je těžší než karbon. Materiál Lexan se používá například v leteckém průmyslu - venkovní okna letadel, nebo v kosmonautice - hledí skafandrů.

BARVAFLUO, Žlutá
VýrobceGREX

X-LITE, NOLAN, GREX

Nolangroup - jedna společnost 3 značky. Karbonové modely pod značkou X-LITE, Lexanové převážně výklopné modely pod značky NOLAN a starší modely Nolanu přechází za skvelé ceny pod značku GREX.
NAVRŽENÉ, ZKONSTRUOVANÉ, VYROBENÉ V ITÁLII;
Všechny etapy výrobního cyklu Nolan, X-Lite a Grex helem jsou vyráběny v Itálii, ve společnosti, která se rozkládá na celkové ploše 31.000 m2.
Od příjmu surovin až po testování výrobků, o vše se starají zkušení lidé kteří pracují ve 3ch halách v jednom území v provincii Bergamo, zde pracují na neustálém vývoji nových technologií.
Zároveň nezapomínají na bezpečí, a své helmy testují podle nejvyšších standardů kvality kde dosahují vždy nejvyšších výsledků. Všechny helmy z Nolangroup jsou kvalitně zpracované a mají 5 let záruku na materiální a výrobní vadu.
Nolangroup je certifikovanou společností dle ISO 9001: 2008 a SG (CPSA Japonsko).

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce dokonce někdy i od každého modelu sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost.

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisO značceJak správně vybrat přilbu
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše