Vzduchový filtr (Benelli), SPRINT FILTER

Vzduchový filtr (Benelli), SPRINT FILTER
2 422 Kč 2 001,7 Kč bez DPH
Skladem externí sklad
Osobně v JaroměřizítraPřepravní společností:pozítří
VýrobceSPRINT FILTERKód0161693
Vzduchový filtr do airboxu, alternativa molitanového či papírového OEM filtru. - tkanina filtru je vyrobena ze speciálního polyesteru P08 který je vetkaný do pevné konstrukce filtru - Sprint Filter je nejstarší společnost na světě která vyrábí vzduchové filtry, s tradicí již od roku 1952 - 20 světových titulů z motosportu za posledních 6 let Klíčové vlastnosti: 1) použití inovativních mateirálů: narozdíl od bavlny jejíž vlákna se snadno lámou nebo molitanu který je pod tlakem nekonzistentní používá polyester díky kterému je proud vzduchu konzistentní a kalibrovaný 2) výkon: filtr s polyesterem P08 poskytuje nejvyšší výkon na každé motorce. Každý filtr je po vývoji dán na motorku a změřen na motorové brzdě (vždy dosáhne lepších výsledků než např. KN právě díky materiálu P08 jehož povrch zajišťuje stálý přísun správného množství vzduchu do sání) 3) zkušenosti ze závodů: P08 se narodil na závodech. Světové šampionáty jako MotoGP, Moto3, třídy Superbike, Supersport a Superstock využívají vzduchové filtry z P08 4) jeden filtr: materiál P08 se liší od ostatních. Na světě není filtru vyrobeného podobnou technologií. Membrána filtru se skládá z tkaniny polyesterových vláken o průměru 5 mikrometrů (5 tisícin milimetru), filtrační povrch je tak dvojnásobný v porovnání s jakýmkoliv konkurenčním filtrem 5) žádná údržba: vzduchový filtr Sprint Filter skutečně nepotřebuje žádnou údržbu, mytí nebo impregnaci olejem. Čistí se pouze proudem vzduchu. 6) neomezená životnost filtru: pokud je Sprint filtr udržován správně, vydrží celou životnost motorky 7) spotřeba paliva: unikátní povrch materiálu P08 zaručuje stálost proudu vzduchu a v každém čase i jeho správné množství proudící do sání, v kombinaci s palivem tak je zaručen vždy optimální bohatost směsi 8) výzkum a vývoj: Sprint Filter tráví mnoho času výzkumem nejvhodnějších materiálů pro výrobu vzduchových filtrů, jedno zdali z karbonu nebo polyuretanu. Filtry jsou vyvíjeny s ohledem na to aby vždy zajišťovaly nejvhodnější poměr vzduchu vůči palivu - ne příliš málo, nepříliš mnoho, jednoduše to vhodné množství. 9) pouze ty nejlepší suroviny: polyuretan P08 který filtry používají jako podkladový materiál je nessrovnatelný s jinými filtry a představuje mimořádné mechanické schopnosti. Při mikroskopickém porovnání klasického bavlněného filtru s polyesterem P08 vychází že bavlněná vlákna s postupem času přestávají tvořit homogenní strukturu, deformují se a třepí. 10) zkušenosti a vášeň: Sprint Filter produkuje speciální vzduchové filtry již více jak 60 let. Do každého nového typu jsou tak vloženy více jak šedesátileté zkušenosti s filtrací a vývojem obecně. Každý z těchto filtrů má tak něco co ostatní neumí: vášeň 11) nejlepší filtrace: častá impregnace olejem u ostatních filtrů může vázat nečistoty a snižovat tak propustnost vzduchu. V porovnání s bavlněnými filtry Sprint filtry dosahují o 25% vyššího průtoku vzduchu. Důležité mílníky společnosti: 1958: vyrobila jako vůbec první na světě plastový airbox pro automobily 2011: začátek masivního prosazování v motosportu, nyní přes 80% motocyklů nejznámějších týmů ve světových soutěžích využívají vzuchové filtry Sprint Filter 2012: výhradní dodavatel vzduchových filtrů pro tým MV Agusta Corse pro modely F3, B3, Rivale, Dragster 2012: technická spolupráce s Castrol Honda WTCC (tým Jas Motorsport) 2013: spolupráce s Ducati Corse na pozici technický partner SBK Factory Teamu 2014: vyvíjí (a jako jediný OEM dodavatel i dodává) vzduchový filtr pro Ducati Motor Holding do modelu Ducati 1199 Superleggera 2014: stává se oficiálním technickým partnerem KTM v závodech Moto3. Každá KTM třídy Moto3 tak jezdí se Sprint filtrem 2014: spolupráce s Ducati Corse v MotoGP 2015: výhradní dodavatel vzduchových filtrů do Moto GP a Superbike pro Aprilia Racing 2016: OEM dodavatel vzduchových filtrů pro vybrané modely Ducati 2019: OEM dodavatel vzduchových filtrů pro vybrané modely MV Agusta
VýrobceSPRINT FILTER

KUPUJETE SVOJE PRVÍ BOTY A NEVÍTE JAKÉ?

Tak jako oblečení i motocyklová obuv spadá pod kategorie motocyklů a různě se přelévá z turistiky do sportu a ze sportu do městského stylu. Důležitá na obuvi je pevná podrážka odolávající oleji a benzínu. Pevná a odolná podrážka vám pomůže ve chvíli, kdy potřebujete ustát motocykl, a není nic horšího, než bruslení na benzínové pumpě s hladkou podrážkou. Zpevněný kotník, špička a pata je samozřejmostí stejně jako chránič holeně. Jiná je výška bot pro motokros, silniční sport/turistiku a město. Vždy je dobré při nákupu obuvi vzít sebou nejčastěji používané motocyklové kalhoty, abyste vyzkoušeli, zda délka či šířka nohavic vyhovuje botám. Je potřeba myslet na to, že sportovní kožené kalhoty vkládáte do bot a musí tedy být v botách dostatek místa i pro konec chrániče holeně. Stejně jako je tomu u motokrosových bot. U sportovně/cestovně/turistických bot a bot určených na běžné ježdění nebo do města tento problém odpadá, protože jsou buď nízké, nebo se kalhoty přetahují přes obuv. Jak vybrat velikost obuvi také není nic nového, ale je třeba si uvědomit, že bota se rozšlápne. Motocyklová obuv má zpevněnou patu i špičku a mnohdy jsou tyto části z plastu a tak bota na délku nepovolí, ale roztáhne se spíše do šířky a povolí v nártu. Velká bota bude nepohodlná při manipulaci s motocyklem na místě, bude dělat neplechu i při jízděa řazění a odvděčí se vám rozedřenými puchýři na patách. Jako u oblečení sportovní obuv je těsná, velice pevná, lehká a ventilovaná. Turistická obuv je sice těžší, ale většinou nepromokavá a pohodlnější. Takzvaná městská je hlavně stylová, ale i praktická pro jízdu a chůzi.


STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH BOT PODLE DRUHU MOTORKY

Silniční, sportovní - široké spektrum od velmi tvrdých supersportovních bot s chrániči a slidery až po měkké sportovně, cestovně, turistické. Hodí se spíše na závody nebo na silniční supersporty. 

Sportovně, cestovně, turistické - boty pro silniční ježdění s hladkou podrážkou většinou bez sliderů, ve které se zároveň velmi dobře chodí. Možné používat i na cestovních endurech, chopperech.

Cestovní (adventure) – boty na velká cestovní endura s hrubou podrážkou a nejčastěji se zapínáním s přezkami. Většinou se používají spíše do terénu. Bežně při cestování na silnici se používají sportovně, turistické boty.

Skútr, Volný čas - používají se Sportovně, turistické v kotníkovém nízkém provedení nebo také ty které vypadají jako tenisky, ale mají zpevněné špičky a patu. Jsou vhodné na skútry nebo pro krátké přejezdy i do auta.

Motokros, Enduro, Supermoto, ATV (čtyřkolky) - tvrdé terénní ochráněné pevné boty. (v dražším provedení kloubové)

 

VELIKOST BOT

Univerzální tabulka velikostí bohužel neexistuje, přibližná tabulka viz níže. Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiný tvar, šířku a délku boty, dokonce někdy i od jednoho výrobce se to liší u každého modelu, někdy je rozdíl i o jednu či dvě velikosti.

Pokud si obuv objednáváte přes eshop, doporučujeme připojit poznámku s délkou chodidla.

Tím minimalizujete možný omyl a vyhnete se zdlouhavému vyměňování zakoupené obuvi.

 

PopisJak správně vybrat boty
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše