NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA

NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
-17 %
Ihned k odběru
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
NUETECH bezdušový kit TUBLISS 21"x1,60" GEN2.0 - USA
Běžná cena s DPH 3 500 Kč 2 900 Kč 2 396,7 Kč bez DPH
Skladem na prodejně 2 ks
Osobně v JaroměřiihnedPřepravní společností:zítra
VýrobceNUETECHKód24850

Inovovaný bezdušový systém TUbliss GEN 2 (generace 2) přináší každému jezdci a závodníkovi maximum výhod bezdušového systému- lepší ovladatelnost motocyklu, rychlejší a snažší výměnu pneumatik, snížení váhy a hlavně eliminuje procvaknutí duše o ráfek či haltr a také při proražení pneumatiky možnost dojet bez poškození ráfku! Jestli chcete jezdit lépe, tak jezděte chytře! Tubliss systém je revolucí mezi bezdušovými systémy, což dokazují výsledky testů několika nezávislých časopisů a dosažení nejvyššího ohodnocení 5ti hvězd v nejprestižnějším MX časopise Motocross action!

Výhoda oproti mousse je životnost - prakticky se nedá zničit ( v případě že něco poškodíte dají se dané díly koupit).
Dálší velká výhoda je že si dofouknete pneu dle potřeby a terénu, například jeden den půjdu na trať nafouknu více, druhý den na enduro nafouknu méně. Což u mousse samozřejmě nejde, tam je pěna ze začátku tvrdá a poté časem měkne.

Další výhody TUbliss bezdušového systému:
- maximální využití pozitiv bezdušového systému
- ušetření váhy z rotační hmoty až 0,6kg na jednom kole
- velice snadná a rychlá výměna pneumatiky
- ochrana ráfku díky maximálnímu zajištění pneumatiky
- možnost vozit nižší tlak v pneumatikách už od 0,7BAR
- lepší vlastnosti pneumatiky a ovladatelnost motocyklu
-dlouhá životnost, nepodléhající počasí, teplotě, nasazení, atd

TENTO SYSTÉM SAMI POUŽÍVÁME A MÁME ODZKOUŠENÝ, V PŘÍPADĚ ZÁJMU NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT PRO VÍCE INFORMACÍ.

PO DOMLUVĚ JE TAKÉ MOŽNÁ INSTALACE SYSTÉMU.

 

Doporučujeme shlédnout před montáží oficiální Montážní video:

VELIKOSTprůměr 21''
VýrobceNUETECH

KUPUJETE SVOJE PRVÍ BOTY A NEVÍTE JAKÉ?

Tak jako oblečení i motocyklová obuv spadá pod kategorie motocyklů a různě se přelévá z turistiky do sportu a ze sportu do městského stylu. Důležitá na obuvi je pevná podrážka odolávající oleji a benzínu. Pevná a odolná podrážka vám pomůže ve chvíli, kdy potřebujete ustát motocykl, a není nic horšího, než bruslení na benzínové pumpě s hladkou podrážkou. Zpevněný kotník, špička a pata je samozřejmostí stejně jako chránič holeně. Jiná je výška bot pro motokros, silniční sport/turistiku a město. Vždy je dobré při nákupu obuvi vzít sebou nejčastěji používané motocyklové kalhoty, abyste vyzkoušeli, zda délka či šířka nohavic vyhovuje botám. Je potřeba myslet na to, že sportovní kožené kalhoty vkládáte do bot a musí tedy být v botách dostatek místa i pro konec chrániče holeně. Stejně jako je tomu u motokrosových bot. U sportovně/cestovně/turistických bot a bot určených na běžné ježdění nebo do města tento problém odpadá, protože jsou buď nízké, nebo se kalhoty přetahují přes obuv. Jak vybrat velikost obuvi také není nic nového, ale je třeba si uvědomit, že bota se rozšlápne. Motocyklová obuv má zpevněnou patu i špičku a mnohdy jsou tyto části z plastu a tak bota na délku nepovolí, ale roztáhne se spíše do šířky a povolí v nártu. Velká bota bude nepohodlná při manipulaci s motocyklem na místě, bude dělat neplechu i při jízděa řazění a odvděčí se vám rozedřenými puchýři na patách. Jako u oblečení sportovní obuv je těsná, velice pevná, lehká a ventilovaná. Turistická obuv je sice těžší, ale většinou nepromokavá a pohodlnější. Takzvaná městská je hlavně stylová, ale i praktická pro jízdu a chůzi.


STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH BOT PODLE DRUHU MOTORKY

Silniční, sportovní - široké spektrum od velmi tvrdých supersportovních bot s chrániči a slidery až po měkké sportovně, cestovně, turistické. Hodí se spíše na závody nebo na silniční supersporty. 

Sportovně, cestovně, turistické - boty pro silniční ježdění s hladkou podrážkou většinou bez sliderů, ve které se zároveň velmi dobře chodí. Možné používat i na cestovních endurech, chopperech.

Cestovní (adventure) – boty na velká cestovní endura s hrubou podrážkou a nejčastěji se zapínáním s přezkami. Většinou se používají spíše do terénu. Bežně při cestování na silnici se používají sportovně, turistické boty.

Skútr, Volný čas - používají se Sportovně, turistické v kotníkovém nízkém provedení nebo také ty které vypadají jako tenisky, ale mají zpevněné špičky a patu. Jsou vhodné na skútry nebo pro krátké přejezdy i do auta.

Motokros, Enduro, Supermoto, ATV (čtyřkolky) - tvrdé terénní ochráněné pevné boty. (v dražším provedení kloubové)

 

VELIKOST BOT

Univerzální tabulka velikostí bohužel neexistuje, přibližná tabulka viz níže. Bohužel v praxi je to tak že každý výrobce má jiný tvar, šířku a délku boty, dokonce někdy i od jednoho výrobce se to liší u každého modelu, někdy je rozdíl i o jednu či dvě velikosti.

Pokud si obuv objednáváte přes eshop, doporučujeme připojit poznámku s délkou chodidla.

Tím minimalizujete možný omyl a vyhnete se zdlouhavému vyměňování zakoupené obuvi.

 

PopisJak správně vybrat boty
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše